annamoberg

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Vad fint väder det e idag då

Av anna moberg - 16 mars 2011 17:06

Skolan idag var chillig. Hände inte så mycket på förmiddagen, jag och Lovisa gjorde klart vår bild, sen på eftermiddagen fick typ ingen något gjort, haha. Vi snackade bara om g-by som vi åker till om tre veckor :D Idag missade jag näästan bussen. Fick typ springa, fyfan. Haha, men jag hann med och nu sitter jag här, vilket jag har gjort typ i två timmar. Mamma kom precis hem och hon tvingar med mig ut på timmes rundan och det blåser som fan = kallt och mot vind, inte ok. Undrar om jag överlever? Men duktigt är jag som gick den igår, idag och ska gå imorgon oxå :) Btw, har vi hemstudiedag imorgon, najz.


  

Såhär taggad är jag inför promenad...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna moberg - 20 mars 2011 19:40

Nu skiter jag i bloggplatsen och kör på blogg.se igen (tjugotredjeapril.blogg.se). Vet inte vad det var för ryck jag fick egentligen om att jag skulle blogga här igen? ...

Av anna moberg - 19 mars 2011 16:29

Underbar häst är allt jag kan säga! Så jävla fin, men sen är det priset som inte är lika trevligt. Vi ska ta en funderare här hemma och sen bestämma oss för om vi ska provrida igen. Åh, älskar hästen så hoppas, hoppas, hoppas :) Fast nu ska jag inte ...

Av anna moberg - 19 mars 2011 12:27

Nu ska vi åka och provrida en häst, jag är nervös! Hörs senare... ...

Av anna moberg - 18 mars 2011 17:03


         Tänker lätt ladda ner denna när den släps, verkar skit bra. Jag känner även just nu att jag borde lära mig hur man lägger upp youtube klipp på bloggplatsen, för känns lite b och komma med en bild, men whatever. ...

Av anna moberg - 18 mars 2011 16:51


Cha, läget och sånt? Hade hemstudiedag igår, riiiktigt najs. Vi skulle plugga till prov så det var rätt chill, värre när man får att man ska typ göra ett helt engelska steg och sånt, usch. Så hela dagen igår pluggade jag prov. Idag hade vi då pro...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards